
Norint naudotis DPD siuntų paslaugomis savo internetinėje parduotuvėje, pirmiausia reikia tapti jų verslo klientu.
Susisiekite el. paštu: pardavimai@dpd.lt
Laiške galite trumpai nurodyti:
Kad kuriate individualią e. parduotuvę (nesinaudojate standartinėmis platformomis)
Norite integruoti DPD siuntų registravimo sistemą (API) (šiuo atveju, "Interconnector WS Integraciją/sąsają")
Prašote suteikti visą reikiamą informaciją ir prisijungimus integracijai
Po sutarties sudarymo DPD Jums atsiųs:
Kliento numerį
API vartotojo vardą ir slaptažodį
API adresą (endpoint) siuntų registravimui
Techninę dokumentaciją
Svarbu: Ši instrukcija taikoma tik "Interconnector WS Integracijai/sąsajai". Jei jums reikalinga kita DPD integracija, kreipkitės į DPD atskirai.
Kad klientams būtų aišku, kaip vyks siuntimas:
Nurodykite, kad siuntos pristatomos per DPD kurjerį arba į DPD Pickup taškus
Pridėkite siuntimo kainas ir sąlygas prie užsakymo formos
Po užsakymo pateikite siuntos numerį, kad klientas galėtų sekti siuntą
Po siuntos užsakymo ir lipdukų spausdinimo, klientas gali išsikviesti kurjerį, jei nori, kad jis atvyktų ir pasiimtų siuntas. Tam yra specialus mygtukas pabaigoje.
Daugiau informacijos apie Interconnector WS Integraciją/sąsają galite rasti oficialioje dokumentacijoje: Interconnector WS dokumentacija.