2025.05.05

Kaip pradėti naudotis DPD ir atlikti integraciją į savo el. parduotuvę

Kreipkitės į DPD dėl sutarties


Norint naudotis DPD siuntų paslaugomis savo internetinėje parduotuvėje, pirmiausia reikia tapti jų verslo klientu.

Susisiekite el. paštu: pardavimai@dpd.lt

Laiške galite trumpai nurodyti:

  • Kad kuriate individualią e. parduotuvę (nesinaudojate standartinėmis platformomis)

  • Norite integruoti DPD siuntų registravimo sistemą (API) (šiuo atveju, "Interconnector WS Integraciją/sąsają")

  • Prašote suteikti visą reikiamą informaciją ir prisijungimus integracijai

 


 

Gaukite reikalingus duomenis


Po sutarties sudarymo DPD Jums atsiųs:

  • Kliento numerį

  • API vartotojo vardą ir slaptažodį

  • API adresą (endpoint) siuntų registravimui

  • Techninę dokumentaciją

Svarbu: Ši instrukcija taikoma tik "Interconnector WS Integracijai/sąsajai". Jei jums reikalinga kita DPD integracija, kreipkitės į DPD atskirai.

 


 

Svetainėje pateikite aiškią informaciją klientams


Kad klientams būtų aišku, kaip vyks siuntimas:

  • Nurodykite, kad siuntos pristatomos per DPD kurjerį arba į DPD Pickup taškus

  • Pridėkite siuntimo kainas ir sąlygas prie užsakymo formos

  • Po užsakymo pateikite siuntos numerį, kad klientas galėtų sekti siuntą

 


 

Kurjerio iškvietimas


Po siuntos užsakymo ir lipdukų spausdinimo, klientas gali išsikviesti kurjerį, jei nori, kad jis atvyktų ir pasiimtų siuntas. Tam yra specialus mygtukas pabaigoje.

 

Daugiau informacijos apie Interconnector WS Integraciją/sąsają galite rasti oficialioje dokumentacijoje: Interconnector WS dokumentacija.

Atraskite naujas galimybes savo elektroninei parduotuvei – dirbkime kartu ir paverskime jūsų verslą sėkmės istorija!