Elektroninės parduotuvės moduliai

Mūsų sprendimo moduliai apima visapusišką funkcionalumą valdyti užsakymus, produktus, atsargas, klientus, marketingą. Sprendimas suteikia lankstumą ir efektyvumą Jūsų verslo procesams.
Užsakymų valdymas
Užsakymų valdymo modulis centralizuoja ir automatizuoja kiekvieną užsakymo apdorojimo etapą – nuo pateikimo iki įvykdymo – užtikrindamas efektyvius darbo procesus, tikslią stebėseną ir sklandžią ...
Produktų ir paslaugų kortelių valdymas
Produktų ir paslaugų kortelės valdymo modulis – tai išsamus sprendimas, skirtas optimizuoti ir supaprastinti visus produktų valdymo aspektus jūsų e. prekybos platformoje. Modulis palaiko įvairia...
Produktų ir paslaugų grupių valdymas
Produktų kategorijų ir paslaugų grupių valdymo modulis suteikia galingą, tačiau lengvai naudojamą sąsają, skirtą struktūrizuoti ir administruoti produktų kategorijas jūsų platformoje. Sukurtas s...
Produktų ir paslaugų filtrų (atributų) valdymas
Produktų ir paslaugų filtrų valdymo modulis – tai galingas įrankis, sukurtas pagerinti vartotojo patirtį ir supaprastinti produktų paiešką jūsų e. prekybos platformoje. Efektyviai kategorizuodam...
Rezervacijų valdymas (paslaugoms, laikui, vietoms)
Rezervacijų valdymo modulis supaprastina užsakymo procesus įvairiose paslaugose, laiko tarpuose ir vietose, pasitelkiant galingą ir lankstų planavimo sistemą. Sukurtas verslams, kuriems reikalin...
Nuolaidų ir kuponų valdymas
Nuolaidų ir kuponų valdymo modulis suteikia internetiniams prekybininkams išsamų įrankių rinkinį, skirtą kurti, valdyti ir optimizuoti reklaminius kuponus. Sukurtas didinti pardavimus ir klientų...
Lojalumo programa ir akcijos
Lojalumo programos ir akcijų modulis – tai pažangi sistema, skirta didinti klientų įsitraukimą ir lojalumą, suteikiant jiems galimybę kaupti taškus už pirkimus. Klientai gali iškeisti taškus į n...
Sandėlio valdymas
Sandėlio valdymo modulis optimizuoja atsargų operacijas tiek vienoje, tiek keliose sandėlio lokacijose, suteikdamas tikslų sekimą, efektyvią organizaciją ir realiu laiku atnaujinamą atsargų kont...
Klientų atsiliepimų valdymas
Klientų atsiliepimų valdymo modulis supaprastina klientų grįžtamojo ryšio rinkimą, organizavimą ir analizę per kelias apžvalgų platformas. Centralizuodamas atsiliepimų duomenis ir automatizuodam...
Pristatymo būdų valdymas
Pristatymo ir siuntų valdymo modulis suteikia visišką kontrolę siuntų logistikai, leidžiant verslams pritaikyti pristatymo pasirinkimus pagal geografiją, produktų tipus ir klientų pageidavimus. ...
Apmokėjimo būdų valdymas
Apmokėjimų valdymo modulis optimizuoja visus mokėjimų apdorojimo aspektus, suteikdamas saugius ir pritaikomus sprendimus verslams, veikiantiems įvairiose rinkose. Palaikydamas išsamias mokėjimo ...
Tiekėjų valdymas ir automatizacija
Tiekėjų valdymo ir automatizavimo modulis optimizuoja tiekėjų sąveiką ir produktų duomenų administravimą Luminet sistemoje. Sukurtas sumažinti rankinio darbo krūvį ir padidinti operacijų tikslum...
Lankomumo statistika ir analitika
Lankytojų statistikos ir analizės modulis suteikia galingus įrankius vartotojų elgsenos stebėjimui, analizei ir supratimui įvairiose svetainėse bei e. prekybos platformose. Sukurtas realiu laiku...
Vartotojų, klientų, teisių valdymas
Vartotojų, klientų ir administratorių teisių profilių valdymo modulis suteikia centralizuotą ir saugią sistemą visų naudotojų prieigos ir identifikacijos administravimui. Šis modulis apjungia pa...
Pardavimų statistika ir analitika
Pardavimų statistikos ir analizės modulis suteikia centralizuotą platformą realaus laiko stebėsenai ir išsamiai verslo našumo analizei. Sukurtas duomenimis pagrįstiems sprendimams palaikyti, šis...
Padalinių ir įmonių valdymas
Padalinių ir įmonės valdymo modulis suteikia lankstų sistemą, skirtą administruoti kelias verslo struktūras, filialus ir parduotuves daugiašakinėje aplinkoje. Sukurtas palaikyti decentralizuotas...
Prekių gamintojų valdymas
Prekių gamintojų valdymo modulis – tai esminis įrankis, skirtas efektyviai organizuoti ir administruoti gamintojų duomenis jūsų platformoje. Sukurtas supaprastinti gamintojų integraciją su produ...
Marketingo įrankiai
Marketingo ir rinkodaros įrankių modulis praplečia jūsų platformos galimybes, siūlydamas pažangų rinkodaros funkcijų rinkinį, kuris leidžia verslams efektyviau valdyti kampanijas, didinti įsitra...
Užsakymų krepšelių ataskaitos
Pirkinių krepšelio ataskaitos valdymo modulis suteikia išsamų priemonių rinkinį, skirtą optimizuoti ir supaprastinti krepšelio valdymą. Siūlydamas detalias įžvalgas apie klientų apsipirkimo elgs...
Duomenų eksportavimas ir ataskaitos
Duomenų eksportavimo, analitikos ir ataskaitos modulis veikia kaip pagrindinis centras pažangiam duomenų valdymui, suteikiantis galingus analitikos įrankius strateginiams sprendimams priimti vis...
Tekstai, vertimai, statinė informacija
Tekstų, vertimų ir statinės informacijos modulis suteikia visapusišką sprendimą daugiakalbių turinio ir statinių tekstų valdymui jūsų platformoje. Sukurti sklandžiai lokalizacijai ir turinio adm...
Kalendoriai, užrašai, kontaktai, medija
Kalendoriaus, užrašų, kontaktų ir medijos valdymo modulis suteikia integruotą sprendimą tvarkyti tvarkaraščius, užrašus, kontaktinę informaciją ir daugialypės terpės turinį. Sukurtas didinti pro...
Nuotraukų, failų, dokumentų valdymas
Nuotraukų, failų, vaizdų ir dokumentų valdymo modulis siūlo išsamų įrankių rinkinį, skirtą supaprastinti failų ir vaizdų administravimą jūsų skaitmeninėje platformoje. Jis užtikrina sklandų įkėl...
Kalbos, valiutos, vertimai, geografiniai nustatymai
Kalbų, valiutų, vertimų ir geografinių nustatymų modulis suteikia galingus įrankius vertimų, valiutos konfigūravimo ir geografinių nustatymų valdymui, užtikrinant lokalizuotą ir pritaikomą naudo...
Mokesčiai, PVM, finansiniai dokumentų valdymas
Mokesčių, PVM ir finansinių dokumentų valdymo modulis suteikia pažangius įrankius, leidžiančius efektyviai administruoti mokesčius, PVM ir finansinius dokumentus, užtikrinant laikymąsi regionini...
Masiniai veiksmai
Masinių veiksmų modulis yra galingas įrankis, sukurtas supaprastinti e. prekybos platformų operacijas. Jis leidžia administratoriams vienu metu atlikti kelias operacijas, sumažinant rankinio dar...
Kūrėjų įrankių modulis (developer tools)
Kūrėjų (programuotojų) įrankių modulis – tai išsamus įrankių rinkinys, skirtas supaprastinti kūrimo užduotis – nuo kodo optimizavimo iki derinimo ir duomenų apdorojimo. Dėl plataus funkcijų spek...
Saugumo nustatymai ir moduliai
Saugumo parinkčių ir valdymo modulis – tai išsamus saugumo priemonių rinkinys, sukurtas apsaugoti e. prekybos platformas nuo įvairių grėsmių. Integruodamas pažangias saugumo technologijas ir ger...
SEO įrankiai ir nustatymai
SEO įrankių, valdymo ir nustatymų modulis sukurtas didinti paieškos sistemų matomumą ir optimizuoti turinį internetinėms parduotuvėms. Supaprastindamas SEO nustatymus ir derindamas juos su geria...
Pranešimų valdymas (el. paštas, SMS, push)
Pranešimų valdymo modulis automatizuoja užsakymų, mokėjimų ir rezervacijų komunikaciją, užtikrindamas savalaikius ir efektyvius atnaujinimus el. paštu, SMS ar push pranešimais. Ši universali sis...
Integracija su išorinėmis sistemomis (API)
Mūsų sistema siūlo integracijas su išorinėmis sistemomis (API), leidžiant sklandžiai integruoti platų išorinių platformų spektrą. Remdamiesi ilgamete pramonės patirtimi, įdiegiame specializuotas...
Sistemos ir serverio architektūra
Sistemos ir serverio architektūra integruoja pažangias technologijas, užtikrinant aukštą našumą, plečiamumą ir atitiktį naujausiems saugumo standartams. Šis metodas garantuoja nuolatinę inovacij...

Luminet sprendimo nuotraukos

Sprendimo funkcionalumą ir jos pritaikymo galimybes demonstruojantys vaizdai
Ataskaitos
Užsakymai
Greitieji veiksmai
Užsakymo valdymas
Nuolaidos
Produktai
Produkto valdymas
Tekstų redagavimas

Dažniausiai užduodami klausimai

Visi atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų e-komercijos sprendimus, funkcionalumą, dizainą, ir pritaikymo galimybes, padedantys suprasti, kaip galime prisidėti prie Jūsų verslo sėkmės.

Kiek kainuoja elektroninė parduotuvė?

Elektroninės parduotuvės platformos pritaikytos prie Jūsų verslo poreikių kaina priklauso nuo Jums reikiamo funkcionalumo ir darbų apimties. Kainos prasideda nuo 3,000 EUR. Peržvelkite mūsų kainoraštį, jame yra detaliai aprašytos paklausiausių sprendimų kainos.
Kiek laiko užtrunka sukurti elektroninę parduotuvę?
Kiekvieną projektą vertiname individualiai, nes laikas priklauso nuo reikalingo funkcionalumo, bei nestandartinio dizaino įpatumų. Vidutiniškai projektas būną pilnai paruoštas per 1 mėnesį laiko.
Ar bus taikomas palaikymo mokestis?
Palaikymo mokesčio netaikome. Po projekto sukūrimo, elektroninę parduotuvę perkeliame į Jūsų pasirinkto tiekėjo serverį (esant poreikiui rekomenduojame labiausiai Jums tinkamą variantą) ir visus tolimesnius pakeitimus atliekame pagal poreikį, pagal atskirai aptartą valandinį mokestį.
Ar užtikrinate sprendimo veikimą ir po projekto sukūrimo?
Taip, užtikriname sprendimo veikimą ir po projekto sukūrimo – teikiame nuolatinį palaikymą, atnaujinimus, atliekame reikalingus priežiūros ar plėtros darbus pagal jūsų poreikius.
Ar projektas visiškai priklausys man?
Žinoma. Po projekto sukūrimo, elektroninę parduotuvę perkeliame į Jūsų pasirinkto tiekėjo serverį (esant poreikiui rekomenduojame labiausiai Jums tinkamą variantą) ir projektas visiškai priklauso Jums.
Ar projektas bus pritaikytas mobiliems įrenginiams?
Taip. Visi mūsų kuriami projektai turi „responsive“ dizainą, kuris prisitaiko prie visų skirtingų ekranų dydžių, nuo didžiausio monitoriaus iki mažiausio telefono ekrano.
Kaip dėl SEO?
Kiekvienas projektas techniškai paruošiamas SEO reikalavimams: sistema automatiškai generuoja draugiškus URL, sitemap.xml, robots.txt ir meta duomenis, suteikia įrankius SEO optimizavimui. Jei reikia, galime bendradarbiauti su jūsų pasirinktais SEO specialistais ir įgyvendinti individualius sprendimus.
Kiek produktų galėsiu turėti savo e-parduotuvėje?
Prekių kiekis yra visiškai neribojamas.
Turime projektų kurie naudoja mūsų sprendimą ir turi daugiau nei 100 milijonų unikalių prekių pozicijų.
Serverio resursai priklauso nuo Jūsų, - jie gali būti visiškai neribojami.
Kokios prekės talpinamos Jūsų projekte priklauso nuo Jūsų ir serverio tiekėjo jurisdikcijos.
Ar galėsiu išrašyti sąskaitas faktūras tiesiogiai iš savo e-parduotuvės?
Taip, galėsite išrašyti sąskaitas faktūras tiesiogiai iš savo e-parduotuvės – mūsų platformoje yra integruotas sąskaitų generavimo funkcionalumas, pritaikomas pagal jūsų poreikius bei verslo specifiką.
Ar projektas gali turėtu (tiesioginę) sąsają su buhalterine programa?
Taip. Svarbu atkreipti dėmesį, jog Jūsų pasirinkta buhalterinė sistema turi turėti API norint sukurti sąsają su elektronine parduotuve.
Ar bus galima vėliau įdiegti naują funkcionalumą?
Taip. Visi mūsų kuriami projektai yra pritaikyti plėtrai, todėl atsiradus poreikiui įdiegti papildomą funkcionalumą nebus problemų atlikti šiuos darbus ateityje.
Ar sprendimas lankstus?
Taip, mūsų naudojamas sprendimas yra viena iš lankščiausių e-komercijos sprendimų rinkoje. Beveik visais atvejais randame sprendimą sukurti funkcionalumą. Dėl nestandartinio funkcionalumo prašome susisiekti su mumis Jums patogiu būdu.
Su kokiu sprendimu bus kuriamas projektas?
Projektas bus kuriamas naudojant patikrintą ir saugią, PHP technologija pagrįstą platformą, kuri visiškai pritaikoma pagal jūsų poreikius ir lengvai integruojama su įvairiomis išorinėmis sistemomis bei įrankiais. Vystymo ir priežiūros procesą užtikrina patyrusi programuotojų komanda, todėl garantuojamas stabilumas, nuolatiniai atnaujinimai, greita reakcija į klausimus bei operatyvus palaikymas tiek projekto įgyvendinimo metu, tiek ir po jo užbaigimo. Platforma užtikrina aukštą saugumo lygį, skaidrumą ir pilną kontrolę jūsų verslui.
Ar apmokote naudotis sprendimu?
Taip.
Migruoju iš kitos sistemos, ar galėsite padėti persikelti produktus?
Taip.
Ar galėsiu keisti informaciją, nuotraukas, aprašymus pats?
Taip, vidinė sistema ir visas projekto valdymas yra maksimaliai pritaikyti vartotojui, todėl keisti/redaguoti/pridėti papildomą informaciją galima itin lengvai ir patogiai.
Ar bus galima turėti skirtingas kalbas?
Taip, kalbų kiekis nėra ribojamas.
Kiek turite funkcijų?
Turime visas pagrindines ir papildomas funkcijas, reikalingas šiuolaikinei e. komercijos platformai – nuo prekių, užsakymų ir klientų valdymo iki integracijų, automatizacijos, analitikos ir individualių sprendimų pagal jūsų poreikius. Sužinoti daugiau.
Ar galima suprogramuoti, kad prekių asortimentą matytų tik registruoti ir mano patvirtinti partneriai?
Taip, galima suprogramuoti, kad prekių asortimentą matytų tik registruoti ir jūsų patvirtinti partneriai – prieiga prie informacijos, kainų ar prekių gali būti ribojama pagal jūsų nustatytas taisykles ir vartotojų teises. Galime pritaikyti visus norimus sprendimus jūsų projekte, todėl dėl nestandartinių poreikių kviečiame susisiekti su mumis arba užpildyti užklausos formą.
Ar bus galima automatiškai importuoti prekes iš tiekėjų?
Taip, yra galimybė automatiškai importuoti prekes iš tiekėjų, tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad skirtingi tiekėjai informaciją pateikia skirtingais formatais, todėl kiekvieno tiekėjo prekių importavimą visuomet vertiname ir pritaikome individualiai pagal situaciją.
Ar galima sukurti individualius funkcionalumo sprendimus?
Taip. Dauguma reikalingų funkcijų jau yra sistemoje, tačiau esant poreikiui visuomet galime sukurti ir įgyvendinti individualius funkcionalumo sprendimus pagal jūsų verslo poreikius – papildyti sistemą nestandartinėmis funkcijomis, integracijomis ar procesų automatizavimu.
Ar platforma pritaikyta prekiauti ir didmena ir mažmena?
Taip, platforma pritaikyta tiek mažmeninei, tiek didmeninei prekybai – galite valdyti skirtingas kainodaras, taikyti individualius nuolaidų modelius, riboti prieigą prie didmeninių kainų tik registruotiems klientams ar partneriams, bei lanksčiai administruoti prekių pasiūlą pagal skirtingus prekybos segmentus.
Ar Jūsų platformoje galima sugeneruoti xml/csv/json failus, kuriuos perduočiau partneriams su tikslu importuoti prekių informaciją į jų el. parduotuvę?
Taip, mūsų platformą galima pritaikyti taip, kad būtų generuojami XML/CSV/JSON failai pagal jūsų ar partnerių keliamus reikalavimus – galime sukurti eksporto sprendimą, atitinkantį konkrečius duomenų struktūros ir formato poreikius.
Turime savo įmonės "brandbook'ą" ir/arba reprezentacinį internetinį puslapį. Ar galite sukurti platformos dizainą, kuris atitiktų mūsų stilių?
Taip. Visi mūsų kuriami projektai yra pritaikomi pagal Jūsų turimą premikinį ženklą/logotipą/arba norimą stilistiką.

Ar galima naudoti mūsų dizainerių sukurtą dizainą? Ar gali mūsų dizaineriai sukurti dizainą mūsų el. parduotuvei?

Taip, tačiau priklausomai nuo dizaino sudėtingumo reiktų individualiai įsivertinti dizaino pritaikymo kaštus. Prašome susisiekti su mumis dėl tikslesnių terminų Jums patogiu būdu.

Neturime logotipo, ar galite padėti?

Taip, turime dizainerius kurie gali sukurti logotipa, "brandbook'ą" ar individualų dizainą.

Atraskite naujas galimybes savo elektroninei parduotuvei – dirbkime kartu ir paverskime jūsų verslą sėkmės istorija!