Palaikomos Technologijos

Klientų atsiliepimų valdymas

Klientų atsiliepimų valdymo modulis supaprastina klientų grįžtamojo ryšio rinkimą, organizavimą ir analizę per kelias apžvalgų platformas. Centralizuodamas atsiliepimų duomenis ir automatizuodamas pagrindinius procesus, šis modulis padeda verslams didinti klientų pasitenkinimą, stebėti prekės ženklo reputaciją ir paversti įžvalgas praktiniais sprendimais.

 

Pagrindinės funkcijos ir galimybės:

Integruotas daugiakanalis atsiliepimų valdymas

  • Integracija su keliomis platformomis – prijungia apžvalgų sistemas, tokias kaip „Google Places“, „Trustpilot“ ir „Bazaarvoice“, leidžiant centralizuotai rinkti ir valdyti atsiliepimus.
  • Atsiliepimų patvirtinimas – užtikrina, kad grįžtamasis ryšys gaunamas iš patikrintų klientų, didinant publikacijų autentiškumą ir patikimumą.
  • Masinis apžvalgų valdymas – supaprastina didelio masto atsiliepimų administravimą, leidžiant vienu metu publikuoti, slėpti ar ištrinti kelias apžvalgas.

Automatizuotas atsiliepimų rinkimas

  • Automatiniai priminimai apie atsiliepimus – siunčia pranešimus klientams, skatinant juos palikti atsiliepimus ir didinant grįžtamojo ryšio kiekį.
  • Klientų sąveikų stebėjimas – registruoja visus su atsiliepimais susijusius veiksmus, suteikiant išsamią klientų įsitraukimo apžvalgą laikui bėgant.

Įžvalgos ir pritaikymo įrankiai

  • Atsiliepimų analizė – pateikia analitinius įrankius, leidžiančius nustatyti tendencijas, įvertinti klientų pasitenkinimą ir identifikuoti tobulintinas paslaugų sritis.
  • Reitingų sistemos valdymas – leidžia pritaikyti vertinimo struktūrą pagal verslo specifinius efektyvumo rodiklius.
  • Atsiliepimų filtravimo galimybės – suteikia galimybę rūšiuoti ir filtruoti atsiliepimus pagal datą, reitingą ar autentiškumą, kad analizė būtų efektyvi.

Lankstus atvaizdavimas ir atsakymų kontrolė

  • Tiesioginis atsakymų funkcionalumas – leidžia verslams tiesiogiai atsakyti į atsiliepimus iš sistemos, skatinant greitą ir asmeninę komunikaciją su klientais.
  • Atsiliepimų atvaizdavimo pritaikymas – reguliuoja, kaip atsiliepimai rodomi svetainėje, padedant verslams pristatyti teigiamus atsiliepimus ir valdyti informacijos pateikimą.

 

Optimizuotas reputacijos valdymui ir klientų įžvalgoms

Su galingomis integracijos, automatizavimo ir analizės funkcijomis Klientų atsiliepimų valdymo modulis padeda verslams stiprinti pasitikėjimą, tobulinti klientų patirtį ir palaikyti stiprią internetinę reputaciją pagrindinėse platformose.
Visi mūsų teikiami e-komercijos sprendimai, įskaitant ir sistemos modulius, yra paruošti greitam (bendram) naudojimui. Esant poreikiui kiekvienas modulis gali būti pritaikyti pagal individualius projekto reikalavimus, suteikiant lankstumą keisti ir individualizuoti funkcijas.

Luminet sprendimo nuotraukos

Sprendimo funkcionalumą ir jos pritaikymo galimybes demonstruojantys vaizdai
Ataskaitos
Užsakymai
Greitieji veiksmai
Užsakymo valdymas
Nuolaidos
Produktai
Produkto valdymas
Tekstų redagavimas