Palaikomos Technologijos

Pranešimų valdymas (el. paštas, SMS, push)

Pranešimų valdymo modulis automatizuoja užsakymų, mokėjimų ir rezervacijų komunikaciją, užtikrindamas savalaikius ir efektyvius atnaujinimus el. paštu, SMS ar push pranešimais. Ši universali sistema palaiko tiek automatizuotus pranešimus, tiek rankinį jų tinkinimą, suteikdama administratoriams pilną kontrolę komunikacijos procesuose.

 

Pagrindinės funkcijos ir galimybės:

Visapusiškas pranešimų valdymas

  • Centralizuotas komunikacijos stebėjimas – valdo visų tipų pranešimus, įskaitant užsakymo patvirtinimus, siuntimo atnaujinimus ir atšaukimo įspėjimus.
  • Lankstus pranešimų tinkinimas – suteikia pilną kontrolę turiniui, formatavimui ir pristatymo metodams pagal specifinius verslo poreikius.
  • Tikslinė pranešimų siuntimo sistema – naudoja unikalius gavėjo ID, užtikrinant, kad žinutės pasiektų tinkamus klientus.

Automatizuoti ir realaus laiko atnaujinimai

  • Suplanuota priminimų sistema – automatiškai siunčia priminimus apie artėjančias rezervacijas, užtikrinant informuotumą klientams ir darbuotojams.
  • Realaus laiko būsenos pranešimai – akimirksniu informuoja klientus apie bet kokius užsakymo ar rezervacijos pakeitimus.
  • Aktyvus grįžtamojo ryšio skatinimas – siunčia prašymus pateikti atsiliepimus po pirkimo, skatindamas klientų įsitraukimą.

Operacinis efektyvumas ir administracinė kontrolė

  • Individualūs įspėjimai administratoriams – teikia specializuotus pranešimus administratoriams apie skubius atnaujinimus ir kritinius sistemos įvykius.
  • Efektyvūs masiniai atnaujinimo įrankiai – leidžia masiškai administruoti užsakymų ir rezervacijų pranešimus, optimizuojant komunikaciją.
  • Platesnis komunikacijos pasiekiamumas – palaiko alternatyvius kontaktinius duomenis, užtikrinant, kad pranešimai pasiektų visus susijusius asmenis.

Išplėstinė klientų komunikacija

  • Tinkinamų pranešimų šablonai – siūlo iš anksto sukurtus, pritaikomus šablonus nuosekliai ir profesionaliai komunikacijai.
  • Supaprastinta dokumentų komunikacija – apima dokumentų šablonus, palengvinant detalių užsakymų ir rezervacijų informacijos dalijimąsi.
  • Išsamios mokėjimų instrukcijos – suteikia aiškias mokėjimo instrukcijas, įskaitant banko pervedimo duomenis, sklandžioms transakcijoms.
  • Vietinio atsiėmimo ir rezervacijų gairės – siunčia detalias instrukcijas vietos kolekcijos procesui, pagerinant klientų patogumą.

 

Optimizuota sklandžiai e. prekybos veiklai

Automatizuodamas ir supaprastindamas užsakymų, mokėjimų ir rezervacijų komunikaciją, šis modulis didina operacinį efektyvumą ir užtikrina sklandžią bei greitą naudotojo patirtį.
Visi mūsų teikiami e-komercijos sprendimai, įskaitant ir sistemos modulius, yra paruošti greitam (bendram) naudojimui. Esant poreikiui kiekvienas modulis gali būti pritaikyti pagal individualius projekto reikalavimus, suteikiant lankstumą keisti ir individualizuoti funkcijas.

Luminet sprendimo nuotraukos

Sprendimo funkcionalumą ir jos pritaikymo galimybes demonstruojantys vaizdai
Ataskaitos
Užsakymai
Greitieji veiksmai
Užsakymo valdymas
Nuolaidos
Produktai
Produkto valdymas
Tekstų redagavimas