Pardavimų statistikos ir analizės modulis suteikia centralizuotą platformą realaus laiko stebėsenai ir išsamiai verslo našumo analizei. Sukurtas duomenimis pagrįstiems sprendimams palaikyti, šis modulis leidžia verslams stebėti pardavimų aktyvumą, vertinti rinkodaros efektyvumą ir generuoti individualias ataskaitas įvairiuose pardavimo kanaluose ir valiutose.
Funkcijos ir galimybės:
Visapusiška pardavimų stebėsena
-
Pardavimų stebėjimas realiu laiku – suteikia galimybę iš karto matyti pardavimus, su tiesioginiais užsakymų apimties ir pajamų atnaujinimais.
-
Našumo skydeliai – prieiga prie interaktyvių skydelių su pagrindiniais rodikliais, tokiais kaip bendros pajamos, vidutinė užsakymo vertė ir kampanijų specifiniai pardavimai.
-
Daugiavaliutė analizė – palaiko įvairias valiutas su automatiniu konvertavimu, užtikrinant tikslumą globaliose finansinėse ataskaitose.
Išplėstiniai filtravimo ir pritaikomų ataskaitų įrankiai
-
Dinaminis duomenų filtravimas – pritaikykite pažangius filtrus pagal mokėjimo metodą, pristatymo tipą, klientų segmentą, produktų kategoriją ir regioną.
-
Individualus ataskaitų kūrėjas – kurkite pritaikytas ataskaitas pagal pagrindinius rodiklius, įskaitant užsakymų apimtį, pajamas, pelno maržas ir klientų aktyvumą.
-
Pelnas ir nuostolių analizė – automatiškai generuoja pelno ir nuostolių ataskaitas, leidžiant įvertinti bendrą finansinę būklę.
Klientų ir užsakymų elgsenos įžvalgos
-
Klientų pirkimo analizė – nagrinėkite apsipirkimo įpročius ir stebėkite geriausiai veikiančius klientų segmentus, kad tobulintumėte rinkodaros ir lojalumo strategijas.
-
Populiarių produktų ir kategorijų įžvalgos – identifikuokite perkamiausius produktus ir populiarias kategorijas, kad optimizuotumėte atsargų planavimą ir akcijas.
-
Palikto krepšelio stebėjimas – analizuokite krepšelio atmetimo tendencijas ir strategizuokite veiksmus konversijos rodikliams didinti.
Geografinė ir kampanijų veiksmingumo analizė
-
Regioninis pardavimų paskirstymas – peržiūrėkite ir palyginkite pardavimų duomenis pagal geografinius regionus, kad pritaikytumėte regionines pardavimo strategijas.
-
Rinkodaros kampanijų efektyvumo analizė – išmatuokite reklaminių kampanijų sėkmę ir jų tiesioginį poveikį pardavimo rezultatams.
-
Tinkinti modulio plėtiniai – kurkite specializuotus analizės modulius, palaikančius konkrečius verslo tikslus ir darbo eigą.
Prognozavimas ir operacinis efektyvumas
-
Pardavimų prognozavimas – pasinaudokite istorinių duomenų analize, kad numatytumėte būsimus pardavimų pokyčius ir geriau planuotumėte išteklių paskirstymą.
-
Užsakymų vykdymo analizė – stebėkite užsakymų apdorojimo efektyvumą ir identifikuokite kliūtis, gerindami vykdymo procesus.
-
Neapdorotų užsakymų perspėjimai – sekite nebaigtus ar uždelstus užsakymus, užtikrinant savalaikį aptarnavimą ir didesnį klientų pasitenkinimą.
Optimizuotas verslo analitikai ir augimui
Suteikdamas platų įrankių spektrą pardavimų ir klientų duomenų analizei, Pardavimų statistikos ir analizės modulis leidžia verslams priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, didinti operacinį efektyvumą ir maksimaliai išnaudoti augimo galimybes konkurencingoje rinkoje.